niedziela, 9 lutego 2014

Zawieszam

PRZEPRASZAM
Przepraszam, za to że tak długo nie było rozdziału. Ostatnio mam bardzo dużo na głowie, musiałam poprawić oceny, potem na feriach urodził mi się brat i nie miałam na nic czasu, teraz znowu zaczęła się szkoła i od razu miałam bal gimnazjalny i przez to wszystko po prostu nie mam czasu na napisanie sensownego rozdziału.

Póki co kompletnie straciłam wenę, więc zawieszam bloga. Mam nadzieję, że moje 'zastopowanie' szybko minie i wrócę do was ze zdwojoną siłą.
Mimo wszystko dziękuję wam za wszystko i mam nadzieję że mnie nie zostawicie.
@QoolStoryBro

5 komentarzy:

  1. Och, jejku, szkoda wielka :(
    Mam nadzieję, że wena ci wróci, a Ty razem z nią i nowymi rozdziałami. Tak to jest, że w życiu są rzeczy ważne i ważniejsze, a szkoła i nowy członek rodziny zaliczają się do tych najistotniejszych.
    Życzę ci wszystkiego dobrego, całuski ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. sama wiem jak to jest, więc życzę ci aby wena szybko przyszła :D powodzenia!
    @WeraDem

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda... :/ Ale będę czekać kochana ♥ Miłego wieczorku ♥ @shawty_ff

    OdpowiedzUsuń
  4. to nic, na Twoje rozdziały z chęcią poczekam, nie ważne ile. trzymaj się jakoś! x

    OdpowiedzUsuń
  5. Nominowałam Cię do LBA. więcej u mnie na blogu http://espoir-jb.blogspot.com/. W zakładce pod tym samym tytułem, która pojawi się koło 22 ;)

    OdpowiedzUsuń